Tiden går

Oj vad snabbt tiden går.. Hur ska jag möjligtvis kunna sammanfatta hela helgen? Jules, Andie och Chip sov över hos mig.. Det kommer därför ta lång tid att gå igenom allt. Först tog vi en shoppingtur och spenderade cirka två timmar på H&M. Sen åkte vi hem till mig. Men inte innan Andie lyckats sätta på alarmet i hissen på Friskis. Vi åt, och såg på film.. Bakade och var ute. På fredagen lyckades vi få kramp i händerna av att ha slängt oss fram och tillbaka i långa rep, typ. Vi gungade sent in på kvällen. Vi somnade vid tre-halv fyra ungefär.

Lördagen solade vi, spelade Texas Hold'em med makaroner, och gungade förståss. Sen åkte vi till badhuset som kyrkan hade hyrt hela kvällen. Vi åkte strömmen på flytsaker, åkte rutschkana o landade på flytsak så man flög långt... wieee... sen hade vi vattengympa med Sama som ledare i ett par hemska alldeles för små trikåer... Usch vad fult (hihi).

Helgen gav upphov till en del komiska citat och händelser. Obs, hur det än verkar så är Jules inte HELT blåst  (LOL)



Vi såg en sorglig film där huvudpersonen dog

J - (jättebesviket) Nääe.. filmen slutar ju likadant som förra gången
A - menjulia då, vad trodde du?
J - Man kunde ju alltid hoppas...



Chip: Take it easy,
Cary: Take it easy,
Andie: Take it easy,
Jules: Eskimå!



Jules: Ja! vi går ut och leker rävjakt!

Tystnad

Alla andra: neeeej



Jag med basröst: Åh, gåsafinalina
Jules med pipröst: åh, rävis.
Jules berättarröst: Och rävis lommade iväg med svansen mellan benen.
I kör: den högst funktionella svansen.



Texas hold'em med makaroner



-aaaj, jag kommer inte loss
-inte jag heller
du ligger på mitt ben
-men mitt ben är mellan dig och sängsbenet
-eh, jha.. jag drar,,, oooouuuuuuhh...
-aaaaaj
-jag kommer noog loss nu..tror jag........så
-ajajajaj, jag kommer nästan inte ut i alla fall,, var det nödvändigt att knuffa in mig under sängen?



Gung rekordet på 50 sekunder


shoppingyra på H&M, hoppas klänningen finns kvar :S
Anna tryckte på alarmklockan i hissen till Friskis kontoret.

-Det ser lite torrt ut...
-jaa...vi har i lite margarin!

-eh, tror du dom vet vad dom gör?

-jaja, klart vi gör


Jules (vid tre, halv fyra-tiden på morgonen): "Gissa vad jag tänker på."
Resten: "Mummel... vet inte..."
J (glatt): "Jag tänker på mjölkpaket!"
Resten: "Mmm...Nu sover vi."
J: "Men jag kom på en sak jag måste säga!"
Resten: "Okej..."
J: pratar om Skånemejerier en stund (!!!!)
Resten: "Men nu får du vara tyst."
Jg: "Okej... fast jag ska bara säga EN sak till!"
Anna: "Nej, prata med dig själv istället."
Jag: "Okej..."
Jag (viskar efter en stund): "Det var inget roligt..."
Resten: "Zzz..."



På morgonen vid elva när alla vaknat.. julia sätter sig upp i sängen och säger glatt


 Ja jag vaknade klockan nio.. och var jätte pigg..men jag hade ingen att prata med så jag satte på musik.. o sen sommnade jag.....och.. nu är jag vaken...igen!

suck Jules, intresseklubben antecknar





-AJAJAJAJAJAAJ, aaaaaj vad ont jag fick!!!!!!

- sluta, FOOOOKUUUUS!!!!!!!!!!



-det är så gott med brunsås
- men det här är gräddsås
-jaha (!?) men den är ju brun
-jaa, men det står gräddsås på paketet...
-jasså
-men det är typ samma tror jag fast med mer...grädde
-jaha..men den är i alla fall brun...
-ja men kalla den för brunsås då!



Idag hade Jules en stor blåtira på höger öga stackaren... det var Chip som slängt en rockring på henne....



Ojojoj... Vi för alltid.. Flumbarn



Kommentarer
Postat av: Anna

Wahahaha xD Så vi håller på

Postat av: Jules

Hahahaha... det låter verkligen som om jag är BLÅST! Well, får väl rätta till det på något sätt... :)

2006-04-25 @ 22:17:41
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Anna

Ahem. Ja... de blir kanske inte så lätt de nie...

2006-04-25 @ 22:52:30
URL: http://theandie.blogg.se
Postat av: Julia

Hehehe... jag får väl jobba på det. :)

2006-04-26 @ 08:09:59
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Cary

Jajaja.... vi är väl likadana allihop

2006-04-26 @ 08:15:52
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback