Nu är det jul igen....

Har du köpt en chokladkalender?
Nej, faktiskt inte...
Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Usch, det vore ju ett hemskt brott!
Har du hunnit med att köpa julklappar?
Nej, jag blir stressad, har massor kvar och jag som alltid brukar vara ute i god tid
Till vem är det svårast att köpa till?
Min storebror
Dricker du alkoholfri glögg?
Nej, glögg smakar ju jätteäckligt
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Nej, jag har alltid jättemycket att göra sista dagarna.
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
Har bara sett de 3 första, såå...
Säg en person som du velat säga "God Jul"
till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?

Ingen, jag säger "God jul" till de jag vill.
Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Olika. Oftast är det en gemensam syssla. Men jag är den som bestämmer hur granen ska se ut (även om de andra i familjen inte förstått det, så bestämmer jag - hahaha)
Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Det är nästan lite roligare att ha köpt något riktigt lyckad och se hur glad personen i fårga blir :)
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Sverige, men visst skulle det vara skönt och åka utomlands också..
Känner du någon julstämning nu?
Nja, jag är för stressad och har för mycket att göra. Hinner inte med någon julstämmning än :S


Listan kommer från
Mayflower

Svara ni också =)

Cary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback