Och så var även denna jul förbi....

   
  

Oj, jag fick förvånansvärt många julklappar i år, orkade inte ta kort och lägga in bilder på allt, dessutom hade det nog varit ganska trist dessutom för er läsare. Anyways, här kommer de på bilderna:

1. Detta var en tidig julklapp, som jag egentligen fick en vecka innan jul. Det är ett pärlhalsband, äkta, som jag fick av morfar. Det har en gång tillhört mormor.

2. Den underbara gråa klänningen från H&M är äntligen min. Rosett, underbart tyg, plisserad nertill. I love it.

3. Sockorna från farmor. Uj, jag behövde dem verkligen, jag tror jag har överanvänt de jag fick sist, för de är smutsiga och luktar...konstigt... Att dessa är jättefina gör presenten ännu bättre

4. Två ljuslyktor från Kosta Boda. Jättefina, blir urmysiga att ha i mitt rum.

5. Jag har ärvt massa guldsmycken från Mormor. Fr. v. Guldkedja, matchande guldkejdearmband (?), 18 k. Guldhängsmycke med en diamant, samt en guldklocka.

6. Jag älskar den är handkrämen, den luktar så underbart att jag skulle kunna sitta och lukta på den.....länge!

7. Wiie! Massa stabilopennor, alla nyanser. Perfekt, min förra omgång håller på att ta slut!

I övrigt fick jag följande (hoppas jag får med allt :S)

♥ Schampoo, balsam, curldefiner från Matrix
♥ En resa till Stockholm med syster inkl. mat (L)
♥ Tre (!!!) olika portmonnäer (stavning?)
♥ Ett par tofflor
♥ En kruka med svart-vitt blommönster från Indiska
♥ Komplett set, ansiktsmask, duschcréme och hårspännen
♥ Bok med söta bilder och fina citat /( Jules
♥ Badskum
♥ Ett par svarta "knopp-örhängen" och ett svart halsband...typ
♥ Ett sött smyckesskrin
♥ Pengar
♥ Två skissblock
♥ Bok om akvarellmålning
♥ Tåstrumpor med mammas kommentar "Jag tyckte de såg så roliga ut, vill inte du ha dem kan jag ta dem" :P
♥ Bok; Jerusalem Interlude av Bodie Thoene

Oj!.... Och slutligen, presenten som inte var varken till mig eller från mig, men som jag tyckte var julens kanske roligaste händelse: MIN BROR HAR FÖRLOVAT SIG ♥  Tihi... lycka 

Anyways... kanske återkommer med lite mer julaftonsbilder snart.

Kram
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha... luktade dina gamla sockar konstigt...? :P

Och det är jättekul att din bror har förlovat sig! Wihi! :D

Postat av: Cary

Jaa... tror jag gått omkring med dem i restaurangen i kyrkan. på golvet.. skapligt fräscht, men vadå, jag hade skoskav....

wiihiih, I know!!! :)

2006-12-30 @ 01:40:16
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Anonym

Såna pennor är ju super!

2006-12-31 @ 12:43:38
Postat av: Liv

Jag som råkade bli anonym ovan ;-)

2006-12-31 @ 12:44:08
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Liv

Tack för tipset i min blogg. Serien verkar verkligen vara nåt i min smak :-)

2006-12-31 @ 13:30:26
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: L

ja veronica mars slår allt! första säsongen älskar jag och kan se om och om igen :D
gott nytt år :D

2006-12-31 @ 14:52:26
URL: http://lumpy.blogg.se
Postat av: Cary

Liv: Ja, visst är de jättebra! Ja, serien är verkligen bra, börjar man kolla är man fast!

L: Ja precis! Sen är det ofta bra musik med. Serien har liksom allt: spänning, romantik, humor, dramatik. Älska!

Gott nytt år på er alla!

2007-01-01 @ 18:20:39
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Linn

Suck vad jag ångrar att jag inte köpte den grå H&M-klänningen, den är söt som socker!

2007-01-07 @ 23:41:25
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback