And so we're good to go.

Väskan är äntligen packad, med kanske några få detaljer som saknas i handbagaget. Morgondagens outfit, bestående av ett par stuprör, en grå klänning, en kofta och mitt armband från Indiska hänger framme, och klar att användas. Den goda nyheten är att vi har datorn med oss, så jag kan fortsätta uppdatera min blogg. Yay, mig slipper ni inte. Så titta in här dagligen för det senaste från "Staterna".

Saker jag inte får glömma:

~Packa mitt älskade schampoo från Herbal Essences, som jag numera inte klarar mig utan...
~Ta upp armbandet som jag ska ha imorgon ur väskan
~Bränna ut Veronica Mars S1 soundtracket på skiva
 

och säkert mer saker som jag boprde komma ihåg....hmm :/

Kommentarer
Postat av: David

Hoppas du får det riktigt trevligt. Köp nån pytteliten billig souvernir till mig, snälla? Skulle vara roligt för lilla mig.

93,6% klart på Veronica Mars s02e01-14. Blir klart idag.

Postat av: Anonym

Haha, jag lovar, det ska jag.

2006-07-17 @ 12:15:05
Postat av: Cary

Oj, mit namn trillade bort :S

2006-07-17 @ 12:16:08
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Julia

Wuhu... trevlig resa du med!

2006-07-17 @ 18:29:39
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback