Dag 2

Oj. Dagen har varit lång, men ack så Underbar! Klockan sex lokal tid (cirkus 12 svensk) vaknade jag, och vi satt i bilen vid halv nio, efter en låång frukost. VI hade inte ätit på 17 timmar (!!!)

Vi åkte runt till huset där vi bodde, hälsade på några bekanta, och jag höll nästan på att börja gråta. Allt känns så...overkligt. Sen åkte vi till Wal-mart, handlade lite grejor, och sedan vidare till
Prime Outlet. Det är ett stort och underbart  "mall". Jag hittade ett par snygga solglasögon, men handlade inte så mycket i övrigt. Sen spenderade vi eftermiddagen i poolen med Kay och Torben, poolen där vi bodde. Det är (trots att klockan är halv tolv lokalt) cirkus 29 grader och mycket fuktigt ute. Man fryser inne och svettas ute. Amerikaner och AC...helt otroligt.Vi pratade gamla minnen och massa annat. Sen var det middag hos Ann och Ken, och jag blev så mätt, så det är inte klokt!

Efter middagen, runt nio (lokal tid), åkte vi tillbaka till Kay, Vi hade en härlig kväll, och spelade kort . Allt känns som en avlägsen dröm. Jag känner alla människor, och har ett speciellt band till dem, men det känns så...overkligt... Jag har verkligen saknat Kay...

Imorgon ska vi åka med Torben till Deep Creek, woohoo! Det blir jaccuzi, lyxstuga, båtåkning, och åka efter båten åkning. Solning och bad. 35 C, kan det lbi bättre. Nej, nu är klockan här 23.38. i Sverige är den 05.38. Dags att sova... Hmm..varför är nu inte några av mina kontakter online???

Kommentarer
Postat av: Jules

So nice dude!!! :D
Love ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback