Sommaren är kort...

KAAARIIN!!! :D HEEJ. Vill du göra mig en SUUUUPEEEEERRDUUUUUUPERSTOOOOORTJÄNST????


Ungefär så gick det till när jag blev kaninvakt för resten av sommaren. En vacker dag kommer jag vilja göra något impulsivt, och då kommer jag ångra mig så in i norden att jag sa ja. Men, hon skulle ju åka till Kroatien imorgon, och hade inte hittat någon som kunde ta hand om kaninen. (Märk att jag just suddade "den" och skrev kaninen istället xD) Och som den ängel jag är (hosthost, jag får betalt, host) så sa jag ja... Efter mycket krångel, då jag faktiskt har annat på planeringen i sommar.

Det ligger två relativt oplanerade veckor framför mig just nu, men sedan den 16 Juli åker jag till USA, shopping i
NY, wiie!!! Var börjar man?? Dessutom blir det bad i Atlantens höga vågor. Ljuvligt. Dessutom ska vi åka till Wahington, och besöka bekanta och åka till vårt gamla hus.... Jag skulle vilja flytta dit igen, men det ser inte så troligt ut den närmsta framtiden : /

Under tiden är kaninen hos elin, och de är ganska krångligt, så jag orkar inte förklara hur det ska gå till nu... Sen kommer kaninen på något sätt till baka till mig igen !?

Sen är det dags för Bjärka, den 6:e - 11:e Augusti. Detta åtföljs av lite ångest, eftersom Julia och jag fortfarande inte har hittat någon bekant med husvagn som vi kan utnyttja : / hmmm... Någon som är intresserad av att låna ut en? Well, well.... Det löser sig väl, kanske :S

Och just det. I övrigt ligger en dag med några timmars självplockning av jordgubbar framför. För inte alls så mycket slit får man flera kilo med jordgubbar. Sen åker vi hem till någon, och frossar, FROSSAR! Mums, och badar förstås... för lite jobbigt är det allt :S

Jaa... jag var och provade en svart klänning med..hundtandsmönster på H&M här om dagen.. Jag tog ett kort som jag tänkte lägga ut som Hiss eller Diss, för jag var lite osäker.. Men så blev inte fallet.. Min vän med bilden for istället till England, och tror ni att hon kom ihåg o ge mig bilden? HA? Inte anna inte. Hon är nog den glömskaste jag känner minsann : /

Well, nu ska jag återuppta mitt husvagnsletande, och ringa en bekant (när jag sammlat nog med mod förstås) och höra om vi kan få låna deras... Men vad säger man? Har inte träffat dem på ett halvår juee... Ey, har ni lust att låna ut er husvagn til mig och min galna vän julia , kanske??

s0long

/7Cary

Kommentarer
Postat av: Jules

Galen vän...?! Va?! Nu förstår jag ingenting... :D
Lycka till med kaninen (hette den Wilbur...?) och så hörs vi snart!

Postat av: andie

Felat

2006-06-29 @ 20:12:26
Postat av: Ellie

Åh, jag ska till New York den 14! Vi kanske springer på varann? ;)

2006-07-02 @ 00:00:47
URL: http://ellie.webblogg.se
Postat av: Cary

Jules: Ja, precis du.galen. och ja, så hette den XD

Andie: huuummmm...okeej dåe

Ellie: Vi åker den 16, och men kommer inte till New york förens typ,,,21 eller något... Och att vi "springer" på varann kanske inte är så stor chans, men man vet ju aldrig XD hihi


Update: Åk till NY på vintern ngn gång, så mysigt med alla skridskobanor. DET är faktiskt precis som på film XD

2006-07-02 @ 16:48:34
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback