Jaha

Eh.. jaa, kanske dags att rycka upp sig. nej då, det har jag gjort för länge sen. eh typ..

Hursom helst. Fredag. Då var jag i kyrkan hela kvällen, och vi gick igenom listorna vi skrev för ganska länge sen, om vilka kvaliteer em framtida pojk/flickvän ska ha.  Det roligaste var väl ändå emil seriösa förvåning över att vi tjejer inte hade tagit med att killen skulle vara dominant (eh!?)...Jona ville inte skriva "inte blåst" som jag hade skrivit, utan skrev intelligent istället. Killarna ville att vi skulle vara "älskvärda"...? hursomhelst var det ganska komiskt där ett tag.

Sen var det möte, och Adam var ju hur bra som helst.  Det var skönt. Ber om ursäkt för att jag satt och snörade om mina skor samtidigt. Linns fel.

Lördagen var jag mesta hemma och tog det lugnt.

Söndag - valborg. Har alldrig riktigt begripit vad det är man firar.. det är väl något med våren, men den kommer ju i alla fall....

På kvällen drog gänget hem till emil, där vi grillade, lekte skattjakt (apkul, vi vann en chokladask), åt mat, glass och godis, eldade nästan upp emils hus, killlarna försökte sig på någon form av tändvätske.fyrverkeri bomb (!?) inte så farligt som det låter. Man skulle kunna tro att vi var värsta fulla huligan gänget men så var det definitivt INTE.

David har fått ett nytt smeknamn, "bikupan". Det var för att det hemma hos emil fanns två bikupor som hette eh?! Bertil och David... Hursomhelst så var det jätte kul.

Idag, 1:e Maj... Har pluggat hela dagen, med undantag för när jag lagade mat och bakde en rulltårta till efterrätt (fick ett överambitöst ryck), några besök här och på flow osv. Men jag har faktiskt varit rätt produktiv.
På torsdag har vi Nationellt prov i matte igen. det förra gick halvbra (jag skäms), men nu får jag skärpa mig! Mycket att göra i skolan nu, men på fredag ska jag till Stockholm o shoppa. Det ska bli kul... ska köpaskor, en väska, klänning, och tröjor. Kanske ett par byxor också... Wiie!

I sommar ska jag till Usa, inklusive New York. I typ två veckor... Gaah.. apkul! Shoppa, shoppa, shoppa!

sOlong
/7Cary

Kommentarer
Postat av: Andreas

Skönt att jag får åka till NY i ditt ställe!

Postat av: Bikupan (b-kupan?)

Tjo.

Personlig favorit:
Söndag - valborg. Har alldrig riktigt begripit vad det är man firar.. det är väl något med våren, men den kommer ju i alla fall....

Det blir inte mer sant än detta!

Stay skön /Bikupa

2006-05-01 @ 21:17:01
URL: http://svt.se
Postat av: Julia

Jag förstår mig inte heller riktigt på valborg. Men jag är tacksam för en ledig dag extra. Ambitiöst av dig att plugga så flitigt, jag har läst konventhandlingar (DET är verkligen ambitiöst) och pluggat en del med... Haft lite folk här på besök också, mycket roligt. :)
Vi syns i morgon! Hejs.

2006-05-01 @ 23:10:56
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Anonym

andreas..eh..nu hängde jag inte med..
bk - ja, men vad? fattar du vad valborg går ut på förutom eld och ledighet?
julia.konventhandlingar låter inte särskilt kul...vad är det för ngt?

2006-05-02 @ 17:16:46
Postat av: Julia

Jag ska åka som ombud för min församling på mku's (metodistkyrkans ungdomsförbund) årskonvent. Då får man vara med och fatta beslut och lite så... :) Så då ska man ha läst igenom alla konventhandlingar först. Fast det är inte bara massa sammanträden hela tiden, utan jag får träffa mina "metodistkamrater" också. :)

2006-05-02 @ 20:31:26
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Cary

eh.....jag förstår fortfarande inte vad en konventhandling är

2006-05-03 @ 11:33:30
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Julia

Jag förklarar i skolan någon dag... Bli frisk nu! Kolla din mail... hihi... :)

2006-05-03 @ 12:02:35
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback