Just nu

Lyssnar jag på:

- California - The Phantom Planet (theOC theme song)
- We used to be friends - Dandy Warhols (Veronica Mars theme song)
- Wisemen - James Blunt
- High - James Blunt
- You're my best friend - Queen (cover by Marci Geller)

Tänker jag på:

- Hösten
- Resan till USA i sommar
- Shopping
- High school prom
- Klänningar

Deppar jag för:

- Väskan
- De randiga skorna
- Vädret
- Eurovision song contest
- Brist på pizza

Gläds jag åt:

- Musiken jag lyssnar på
- Datorn
- Hösten?
- (empty)
- (empty)

Längtar jag efter:

- Jules
- En bra film
- En pizza från Pizza Hut/Dominoes i USA
- En filt


Kommentarer
Postat av: Jules

Åhhh! Jag ligger etta på din längtar-efter-lista!!! :') Jag längtar efter dig med... Love

Postat av: Josef

Deppa över Eurovision Song Contest? Säger bara Hard Rock Hallelujah!! Första året på länge där vinnaren var bra!

2006-05-25 @ 23:53:00
URL: http://www.flyttloppis.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback