Sun, sun, sun, here i come

Sun, sun, sun, here i come

Ahhh.

Idag har det varit mellan 27 och 29 grader. Sommaren är officiellt här. Om 1 månad och 1 dag tar jag examen. Nian goodbye. Gymnasiet nästa.

I helgen var det möta gud dygn. Nice price. Läs daves blogg för detaljer. (purelogic.blogg.se). Vidare till i dag.

Vaknade redan kl 8 (!!!) och ångrar att jag inte gick upp då. Det skulle va skönt att va uppe tidigt. Istället låg jag kvar till nio tiden eller liknande. Sen gick jag upp och åt frukost. Slängde på mig bikinin och la mig på det nybyggda soldäcket (som blev klart igår). Tyvärr hade elin tagit liggsolstolen redan. Den andra är nämligen trasig. Men men. Sol som sol. Där låg jag sen i någon timme, innan jag gick in och skrev på mitt special arbete. Sen åt vi mat på altan, mm, lax och potatis m kall sås. Solade lite till. Var med elias ett tag, gick omkring i min sommarklänning. Sen flyttade jag, i takt med solen, till altanen på andra sidan huset. Och där låg jag tills ganska nyligen. Skönt var det. Även om jag inte är jättebrun, så har jag tydliga bikini ränder.

Hursom, imorgon ska jag shoppa.

solong

/7 Cary

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter härligt! Jag har också solat hela dagen xD Imorrn ska vi shoppa igen

Postat av: David

Wohoo, låter härligt. Själv var jag nyss i söderköping o vandrade runt på nån marknad med mamma, Rebecca och Mikaela. Jättehärligt..

Najs prajs att hänvisa till mig ^^

2006-05-07 @ 18:33:47
URL: http://purelogic.blogg.se
Postat av: Cary

anna - jaaaa!
david - det var främst för att jag själv inte orkade dokumentera det :P

2006-05-07 @ 19:30:53
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Julia

Nice! Har varit en sväng på Biltema (pappa ville) och Ikea (gissa vem som ville...? :D). Annars har det varit glass på altanen (söderläge, i love you! 28 grader... dock iskallt i poolen, inget dopp här inte). Det blir nog shorts i morgon i skolan. Hänger du på?

2006-05-07 @ 22:25:37
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback