True love




We belong together. Jag fann er på en av de värsta dagarna i mitt liv, Jules & Chip. Min värld rasade samman och ännu en gång var jag tvungen att börja om på nytt. Annas mamma sa "Om det är någon som man kan flytta på, så är det väl ni" Men det är jobbigt. Att lämmna, att kämpa, att fammla i mörker. Då behöver man sådana som ni. Andie, trots alla val vi gjort, så är vi ännu tillsammans på samma ställe. I höst? Kanske, kanske.

the phantom planet - california ???


70308-30

andie jules chip cary andie jules chip cary andie jules chip cary andie jules chip cary andie jules chip cary andie jules chip cary andie jules chip cary andie jules chip cary andie jules chip cary jules andie cary chip
                                                       

                                                     70308-20



70308-26

                                                70308-25


70308-24


                                                           70308-19


Vi gör det vi gör, skratta bäst ni vill. Bästa vänner, galna tjejer. Vissa saker hör helt ekelt till. Vi må vara världsmil apart, men vi är tillsammans forever at heart.  .  .

Kommentarer
Postat av: Jules

Ni är underbara! Jag kommer aldrig, aldrig glömma er. Jorden är så ofattbart stor, men vår vänskap är ändå mycket större! Love you...

Postat av: Cary

Och sen... sen så finns det ju alltid telepati... eller hur.. vi tänker ju likadant i alla fall... och det är inte fantasi, utan mången gång verklighet :)

2006-05-19 @ 15:57:56
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Andie

Tänk att bara ett år kan göra så mycket! Älskar er så otroligt mycket...

2006-05-19 @ 16:39:26
URL: http://theandie.blogg.se
Postat av: Cary

japp... what will happen now? summertime, slumbertime?

2006-05-20 @ 17:54:03
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback