Another list...

SENASTE
Biltur: I morse, fick skjuts till skolan
Låne-bok: Alla tiders Historia A (tyvärr)
Film sedd: Rika vänner (Friends with money, rätt dålig)
Dryck förtärd: Ett glas vatten (Jag drack läsk till frukost....ILLA)
Mat äten: En Ostbaguette i Kupolen med vatten till och en klementin till efterätt
Telefonsamtal: Imorse, jag ringde hem
Skiva spelad: Chariot - Gavin DeGraw

JAG
Vill: Sova
Har: Ont i ryggen
Hör: Gnisslande frånEmmas stol
Älskar: Mycket...eller många...
Sjunger: Hela tiden!
Gråter: Hmm ja...ibland

JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok: Ja
Jag gillar att laga mat: Ja
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Ja

FAVORIT
Nummer: 7
Färg: Lila
Dag: Fredag
Månad: December eller Juni....hmm
Drycker: Minute Maids Lemonade (finns bara i USA :(   )

FÖREDRAR
Te eller kaffe: Inget
Mörkt eller ljust öl: Inget
Rött eller vitt vin: Inget

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Ja (Fast det var mest för att jag var så trött, så jag gäspade tills tårarna rann..ja ni vet..sådär)
Hjälpt någon? Ja
Köpt något? Ja
Gått på bio? Nej
Sagt 'jag älskar dig'? Ja, till Pappa XD
Saknat ett ex? Nej (Har inget ex... :P)
Skrivit i en dagbok? Ja
Haft ett seriöst samtal? Nja?
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Ja

Hmm ja, fyll gärna i listan i era bloggar och kommentera med en länk sen. Kan bli intressant... kanske :)

Kram
Cary

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har tagit den! :D

Postat av: Andie

Jag med :D Föresten, jag tror med ganska stor säkerhet att minute maid finns på fräcka frökens, och det där andra cafét som vi lunchade på!

2006-11-07 @ 23:54:48
URL: http://theandie.blogg.se
Postat av: cary

Julia: Oki, I'll look

Andie: Hmm, minute maid ja, men det är väl typ bara juice, finns det lemonade verkligen?

2006-11-08 @ 13:45:26
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback