Chocolate, chocolate & chocolate

Igår så hade jag och Jules "bjudning" för våra övriga vänner. Temat var choklad och vänskap, med anledning att fira att det har gått ungefär ett år sedan vårt tajta lilla gäng på riktigt började umgås. IT IS LOVE! Men detta gav vissa konsekvenser. Jag och Jules bakade fyra olika sorters praliner, små typ, chokladflarn, och massa andra choklad delikatesser, en kladdkaka, osv. Nu är jag så trööt på choklad så det finns inte. Trodde aldrig att Jag av alla människor skulle kunna känna såhär gentemot choklad.. Men där ser man.

70308-260

Mr. Benrangel à la nudelsmak

70308-259
Julia & Julia goes pose

70308-258

Emma i ppalestinasjal från egypten

70308-257

Julia <3 alldeles solbränd!

70308-256

Jaha...bilda hög?


70308-255

Jag...grimarserar...hmm..

70308-254


Vad har hänt?

70308-253

Sweeties!
70308-252

Me love you!

70308-251

Choklad.. det vart en hel del över

70308-250

Emma & Chip <3

Vi åt choklad, hade "På Spåret à la Vännerjeopardy", med massa frågor om oss, allt i en flashig jeopardy powerpoint version.  Sen var det skattjakt i mörkret och minusgrader i kylan. Emmas lokalsinne är verkligen sämst, hon gick nästan vilse i mitt kök! Sen sov alla över, och efter att de åkt hem dagen därpå bunkrade jag och julia upp oss med alla chokladpralinrester och kladdkakan som var kvar (jaaag veeet, jag spyr vid blotta tanken på choklad numera! XD), la gästsängen framför soffan, la luftmadrassen på soffa och gästsäng, och sedan bäddmadrasser och täcken över oss, kröp ner, mös, och tittade på vänner till klockan halv fyra på eftermiddagen. Senare kom även Martina ner, min brors flickvän, och joinade oss i vännersoffan. Hihi, roligaste serien någonsin? Jag har införskaffat alla filmer/dvd:er (lånat av andra alltså) och sträckser alla avsnitt, från första till sista. Är just nu på 6:e säsongen.

Igår hade jag strumbyxor, en löst sittande lila klänning, halsband, och utsläppt hår. Idag blev det följande:

70308-26270308-261

Jeans - JC
Vitt ribbat linne - H&M
Trähalsband - Lånat av Linn =)
Sjal - Fått från Egypten av Julia

Håret utsläppt, senar löst upsatt med ett spänne.

kisses, cary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback