Musiktestet cirkulerar i bloggvärlden

Will it be ok?
Better Together - Jack Johnson
Kommentar: Tjaa... det löser sig när jag är tillsammans med de jag älskar...better together liksom
How are you feeling today?
Honey & the moon - Joseph Arthur
Kommentar: Hm... låter lite ensamt och melakoliskt, men ändå hoppfullt... lite stämmer det kanske...
How do your friends see you?
Crush - Gavin DeGraw
Kommentar: Haha, dom har en "crush" på mig :P
Will you get married?
The Scientist - Coldplay
Kommentar: Hmmm...kanske blir det svårare än jag tror (?) ingen aning....
What is your best friends theme song?
We Belong Together - Gavin DeGraw
Kommentar: ÅH, coolt...det är faktiskt den!!!
What is the story of your life?
Dare you to move - Switchfoot
Kommentar: Welcome to the planet, Welcome to existence....Hmm, kanske har jag inte börjat leva förrän på sistonde? Öhm...
What was high school like?
Cannonball - Damien Rice
Kommentar: Minns det fortfarande....saknar det dock inte...men sången är bra =)
How can you get ahead in life?
The Reason I Live - Hillsong United
Kommentar: Genom att lita på honom som är meningen med livet, och orsaken till att jag lever, of course =)
What is the best thing about your friends?
Someday We'll know - Mandy Moore
Kommentar: Det kommer jag märka när de verkligen behövs, för då kommer de finnas där :P
What is tonight going to be like?
Down To The River to Pray - Allison Krauss
Kommentar: Hmm...ska jag ha andakt?
What song describes you?
Adelaide - Old 97's
Kommentar: Hmm, håller inte med (De sjunger I need a drug och I need a drink, stämmer inte riktigt..typ inte alls!)
To describe your grandparents?
You're so true - Joseph Arthur
Kommentar: Hmm...?
How is your life going?
Miracle Drug - U2
Kommentar: Hmmm...ja den här sången förknippar jag bara med en sak..men visst, det går väl bra XD
What song will they play at your funeral?
The Heart of Worship - Matt Redman
Kommentar: Åh, ja gärna...
You search much deeper within
Through the ways things appear
You're looking into my heart

I'm coming back to the heart of worship
And it's all about You
All about You, Jesus

How does the world see you?
Save Tonight - Eagle Cherry
Kommentar: Hmmm..hur tolkar man detta?
Will you have a happy life?
Let there be love - Oasis
Kommentar: Det kommer vara molnigt ibland, men i slutändan så är det massa Love =)
What do your friends really think of you?
We Are - Ana
Kommentar: Hmmm...
Do people secretly lust after you?
One - U2
Kommentar: Eh...kanske?
How can I make myself happy?
California - Phantom Planet
Kommentar: Jaa, anna...vad säger du om detta då? Tecken?
What should you do with your life?
Yellow - Coldplay
Kommentar: Titta på stjärnorna...? (Med någon jag älskar förstås)
Will you ever have children?
Dreams - Gavin DeGraw
Kommentar: Hmmm....

Kommentarer
Postat av: Andie

Supertecken!! :D Hur kommer du fram till vilka låtar som hör vart?

Postat av: Cary

Man startar ALL sin musik i WM player, sen väljer du blanda (ctrl+H) och då slumpar den fram låtar... =)

2006-11-04 @ 14:24:04
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback