Beroende av teknik. Därför en lista.

Nu skulle jag egentligen lagt upp outfit bilder. Men eftersom jag inte har hitta kameran, så får ni ge er till tåls med denna lista. (Börjar bli  tjatigt med alla dessa listor, jag vet, men den är rätt kort)

5 saker du vill göra imorgon
Köpa den härliga jackan från H&M
Njuta av min studiedag
Plugga (eller vill och vill, jag vill få det gjort :S)
Sova länge
Åka till undomsmötet i kyrkan på kvällen

4 saker du har gjort idag
Varit i skolan
Ätit en macka framför en dator i skolan (det får man inte :p)
Suttit vid datorn
Pratat om killar xd

3 saker du glömde imorse
Gå upp (nästan, gick upp 20 minuter innan vi skulle åka)
Bädda sängen
Böja ögonfransarna :p

2 saker du saknar
Bara två? Jules och the gang
Mitt Curl Defining System Curl Milk (för lockarna. Det är slut, och jag döör. Ytligt)

1 sak du vill göra innan du dör
Bara En? Okej, om vi formulerar det såhär; Utbilda mig, bilda familj (gifta mig och skaffa barn alltså) och flytta med dem till USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback