En dagens

En dagens såhär inpå höstkanten....

70308-207

Lite suddig, men är kommer det i allafall

Vit t-shirt, H&M Divided, Jeans, JC, Brun kofta, Gina Tricot, Röd-mönstrad sjal, Hittad hemma. Till det var förstås skinnväskan, samt mina converse.

70308-208

Sjalen

Dessutom fyndade jag tre snygga sjalar ur mormors garderob när jag var hos morfar idag. Bilden gör dem inte rättvisa, men de är i sådant där underbart silkeslent material.
70308-209

Jag älskar materialet, och de doftar...mormor, en väldigt god doft i alla fall :P

Ciao for now, Cary

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har också haft en sjal knuten runt halsen idag! Match-skål! :D (jag tror du är den enda som fattar det där sista cary, och det är väl lite meningen...) :P

Postat av: Cary

Ohoho ja jag vet vad du menar! Cooolt! Du och jag helt enkelt förstår varandra :/ PiP

2006-10-06 @ 19:30:45
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback