Idag.

Idag har jag studiedag. Så otroligt skönt! Vaknade inte förrän halv tolv (fast jag enligt min duktiga arbetsplan skulle gått upp klockan nio och varit ambitiös. Jag var ambitiös efter klockan 12 istället :P)
Ikväll ska jag in till stan. Först blir det en sväng förbi H&M, där jag ska köpa en jacka jag lagt undan. Bild kommer när jag hittar kameran, som fortfarande är borta. Sen bär det av hit:

70308-243

Har någon någonsin påstått att det är tråkigt att gå till kyrkan? Think again! Den här byggnaden är stor, eller hur? Det är "min" kyrka. Ikväll på ungdomssammlingen är det LEKKVÄLL! Då ska vi köra Capture the FLag i Heeeela kyrkan. Skapligt vad kul det kommer bli! För er som inte vet vad det är så är det en slags Röda Vita Rosen (som jag hoppas att ni alla kört i er barndom!) och går ut på att ta det andra lagets flagga, men att inte bli tagen själv. En kombination av kurragömma, jaga, taktik och lagarbete - som går ut på at ta flaggan. Jag måste hitta kameran så jag klan ta lite kort!

/Cary

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kom just på att jag kommer säkert vara sämst... jag hittar ju inte! Kommer gå vilse hela tiden... :P

Postat av: julia

hoppas ni får skojigt!! låt mig veta vilka som vinner!haha :D

2006-10-27 @ 20:45:04
URL: http://daretodream.blogg.se
Postat av: Cary

Jules: HAhahaa, det gick ju riktigt bra.. Hoppas de tog väl hand om dig i ditt lag, eftersom jag inte kunde vara där o hålla dig i handen :S Men ni fegade ju så dant! Körde ju bara defensivt och stod o hängde vid dörrarna hela tiden... det var svårt att ta sig förbir :/ Oooups, kom just på att jag lämmnade en branddörr öppen, på typ översta våningen där ingen går o kollar för den stänger sig egentligen automatiskt :P

Julia: Haha, det var jättekul. Speciellt när vi blev räddade från fängelset via en mathiss XD. Det blev dock rätt oavgjort, för det var svårt att ta sig in på motståndarens plan... XD Men kul var det!!!

2006-10-28 @ 14:15:23
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback