Jag är en hurtig person.

Mer sant än igår. Jag joggade idag. I ösregn.
70308-225

Såhär stod jag cirka trettio sekunder på trappan och bara stirrade rakt fram. Det var väldigt...BLÖTT! Insåg att jag nog hade en rolig min, så utan att ändra drog jag upp kameran ur fickan. Döm själva...vadå avsmak?

Under min jogging tur tog jag dock en del ganska fina,  om än lite blöta, bilder

   

Och en del bilder som bara var, blöta.


Jag kom till slutet av "spången"...sen var det lite för lerigt, så det övergick i en "hoppa-snabbt-på-tå-dans"

Tack Gud för broar!

Pöl. Stor pöl. Två pölar.

En del fula också :/
  
(Featuring 1. Spring fort vattnet kommer, 2. Jag är blöt! och 3. Vattnet tittar på mig!)

70308-238

Vacker vy.



Mycket Vatten!

70308-241

Intressant historia här. Jag skulle ta en fin egobild på mig själv, glatt leende trots ösregn och balanserandes  på toppen av en liten sten. Just då faller en STOR vattedroppe ner från trädet ovan och landar rakt i ögat. Därav den förskräckta minen och det ganska stängda ögat.

70308-239

Som sagt, BLÖTT.

Men jag tog mig runt i alla fall!!!

//Cary


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha... du är ju otrolig! Tacka vet jag friskis-pass. INOMHUS! :D

Postat av: Cary

(*sjunger*) För jag är en vaaaaattendrooooppeeeeee....

XD... helt okej, när man vant sig vid vätan :/

2006-10-24 @ 20:26:38
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Andie

Cary, Cary, Cary :P Det var mycket flitigt gjort av dig, men jag tror jag håller med Jules, inomhus, eller i allafall fint väder, passar mig bättre :P

2006-10-26 @ 21:07:45
URL: http://theandie.blogg.se
Postat av: Cary

Mjusch. Jag vet. Någon gång under lovet åker vi till friskis...meen... jag vet inte hur man gör...vi får ta med oss kim eller julia :p

2006-10-27 @ 00:05:12
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Linn

HAHAH ! sista bilden är störtskön (;

2006-10-29 @ 12:04:37
Postat av: Cary

Linn: Hmm, mjaa..blöt

2006-10-30 @ 13:41:14
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback