Patetisk förvirring

Jag och Julia diskuterar vem som är mest patetisk. Jag beslutar mig för att ta hjälp av anna, inte ett klokt val.

Cary säger: jag o julia sitter och har kommit fram till att vi är jättepatetiska.. skriv till henne att karin hälsar att du inte alls är mer patetisk än henne

Anna va?

Cary säger:mm säg det

Cary säger:till julia

Anna att hon är mer patetisk än jag?

Cary säger: nej, mer patetisk än jag, karin

Cary säger: du ska hälsa "du är inte alls mer patetisk än henne karin"

Anna du är inte alls mer patetisk än henne karin

Cary säger: säger hon det?

Anna nej du sa det

Cary säger: nej jag sa att jag VAR mer patetisk än henne

Anna men det var det du sa att jag skulle säga

Cary säger: säger julia att hon är mer patetisk eller du?

Anna va?

Cary säger: *än mig

Anna JAG FATTAR INTE

Cary säger: hahahahahha

Cary säger: JAg säger att du ska hälsa till julia från mig "Karin säger att hon är meer patetisk än vad du är"

Cary säger: då säger du

Anna -

du är inte alls mer patetisk än henne karin

Cary säger: då undrar jag om det var dina eller julias ord

Anna det var DINA ORD

Anna
"Cary säger: du ska hälsa "du är inte alls mer patetisk än henne karin"

Cary säger: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH

Cary säger:dummer!

Cary säger: det var ju för att jag antog att du inte fattade nånting, så då skrev jag henne karin (alltså att du skulle förstå att det var mig hon var mindre patetisk än) henne = karin

Cary säger: det var för att du skulle fatta jue!!

Cary säger: henne karin, bara en förtydling

Anna ööh.. aha


Jag fortsätter prata med Julia

Julia säger:

Anna säger (18:53):

du är mer patetisk än jag. tydligen

Julia säger (18:53):

haha... ok, det är tydligen kvällens samtalsämne... patetiskhet...

Anna säger (18:54):

eller karin

du är mer patetisk än karin

hmm

Julia säger (18:54):

ok... vem säger det?

Anna säger (18:58):

Karin säger att hon är meer patetisk än vad du är

jag fattar ingenting


Cary säger: HAHAHAHAHAHA

Julia säger: stackars anna är helt förvirrad...

Hänger ni med?


Kommentarer
Postat av: Julia

Det där är ju så rörigt så jag nästan får ont i huvudet... Patetisk diskussion... :P

Postat av: Cary

HAhahahaha, ja sannerligen!

2006-10-08 @ 19:17:38
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback