Saturday again...

Veckan har varit...speciell. Jag har varit ovanligt ineffektiv i skolan, sovit dåligt, och dagdrömt för mycket. Men nu är helgen i alla fall här, och om en timme kommer tjejorna hit. Det blir mat, och jag har lagat ihop ris, wok, kyckling och jordnötssås, och det ska självklart ätas med pinnar och inget annat. Sen blir det flummning, med allt ifrån senaste nytt inom våra spääännande liv till...ja vem vet vad som händer denna helg? Sist gick vi bärsärkargång på en lekplats, och gången innan det sov vi under bar himmel på annas tak. Vi ska i alla fall smälta marshmallows över öppen eld i min kakelugn, det är bestämt. Hihi, myspys.

Well well, nu ska jag gå ett varv på nedervåningen med damsugaren, sen är väl allt klart. Och just det, Martina och Andreas är här i helgen (låter som om andreas inte bor här längre när jag skriver så, men det gör han ju å andra sidan knappt ;) ). Lovebirds...

//cary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback