Packa dubbelt upp.

Efter mycket ångest slutade det igår med en väldigt enkel outfit. Ett svart linne, Old Navy USA, Stuprör, JC, Converse, Två armband, och en röd ziphood (som jag tog av mig vid kortet). Självklart min underbara väska också.

Nu, eftersom jag går på Kunskapsgymnasiet, så ska jag iväg till Gamleby en vecka. Tydligen så ska vi vara där samtidigt som Göteborgarna, och ha estetisk verksamhet i en hel vecka. Nu känner jag mig väldigt laddad, och vet precis vad jag ska "skapa".... Det finns datorer tillgängliga, men jag lovar inte att det blir någon bloggning. Vi åker måndag 8.00, och kommer hem på fredag 14.30.

Sen, samma fredag klockan 16.00 drar vi vidare (vi som i gänget i kyrkan) upp till
Nordic 06 i Stockholm! Hurra, det ska bli så kul. Det blir två dygn av intensiv undervisning, grymma konsertter och mycket mingel. Kanske att jag och Linn kan klämma in lite shopping också, det vore ju great!

Nåväl, eftersom jag ska upp tidigt imorgon så borde jag gå och rensa bort alla kläder som ligger utspridda på min säng. Jag började med ett misslyckad försök att packa mina två väskor (en till Gamleby och en till nordic), men det slutade med att det vart kläder och väskor och sånt överallt, och jag tröttnade mitt i. Jag ska ta mig i kragen.

Ciao, Cary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback