Som hittat

70308-178
Okej, det är en otäckt konstig min jag har på bilden, men jag hade bråttom, och kunde inte ta hur många som helst. Så, den får duga. I förrgår sov jag under bar himmel uppe på ett tak, men det i sig är en historia. Nu är jag på väg till ännu en tjejkväll med några kompisar, och jag är iförd 
Grå klänning, H&M,
Svarta leggings, Vila,
Vita skor, Vagabond,
Stor prickig blus med rosett i halsen, Hittad i farmors garderob.
Väska, Ärvd av mormor


På armen:
 
70308-180

Guldhalsband virat om handleden, Farmor
Turkosa Stenar, Indiska
Turkost och grönt, Indiska
Turkosa pärlor, Hittat i Garderoben

70308-179
Och det är min drömväska! Nej, bilden gör den verkligen inte rättvisa. I äkta skinn, köpt i Italien för många år sen; nu hittade jag den  i morfars källare. Han hade köpt den till mormor, och gav den nu till mig. Den är mjuk, lätt att bära, och väldigt snygg!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hmm... lite svårt att läsa rubriken på inlägget eftersom det är så mycket mönster. Hihi, mönstret påminner om miljöpartiets valkampanj, har jag rätt? :) Annars tycker jag att allt var jättefint, och det är ju ändå bara att byta sen när man tröttnar...

OCH JAG VILL HA DIN VÄSKA!!!

Postat av: Cary

hihi, sen jag skrev kommentaren till dig har jag ändrat typ fem gånger :P jag bara kan inte bestämma mig!

2006-09-17 @ 16:53:19
Postat av: Julia

Tycker din banner där uppe är supersnygg!!! Så behåll den, men jag vet inte om sidan känns lite mörk nu med svart bakgrund...

2006-09-17 @ 17:00:05
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Amanda

Supersnygg väska :)

2006-09-17 @ 17:56:17
URL: http://www.smask.blogg.se
Postat av: Cary

Tack =) jag håller fullständigt med ;)

2006-09-17 @ 19:49:44
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback