Utmanad

En alfabetisk lista på saker som gör mig lycklig. Utmanad av Prick. Okej, låt se....

Annorlundahet, att förstå att vi alla är unika
Bloggning
Citronjuice på annars tråkiga sallader
David, min kusin som hjälper mig med allt tekniskt
Engelska; kan bero på att jag bott i USA, men det är favoritämnet i skolan
Fikapauser
Gud.
Hemma
Internet
Jules, min underbara vän som alltid finns där
Kakelugnen i mitt rum, och så mitt namn; Karin förstås
Läsning, inget går upp emot en god bok en ruskig öhstdag
Musik och att måla. Kan inte välja. Mjölk gör mig också glad :/
Natten. Mörkt, tindrande stjärnor. Allt blir mycket mer spännande på natten.
Ostbågar, mer specifikt; cheez crunchers
Pappa
Qramar?
Resor
Switchfoot
Tak som är platta och går att vara på
U.S.A.
Veronica Mars
We belong together - Gavin DeGraw
Xylofon? Nej, men ínstrument
Ylle
Zoo
Åskväder, om man är inne
Ärvda skatter
Öppna landskap. Eller en härlig skogsprommenad...

Sådär. Nu utmanar jag Chip och Andie att göra samma sak.

Kommentarer
Postat av: Andie

höhö, jag har ju lagt av med bloggandet :P Men jag kan väl försöka komma igång igen.. på en liten skala i alla fall. Om ni hjälper mig med layouten

Postat av: Cary

Visst..säg bara till hur du vill ha det!

2006-09-20 @ 22:47:08
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback