Busy, busy...

Imorgon blir det skidåkning med famlijen (eller i alla fall delar av den, pappa är i Danmark på affärsresa, och något slags snökaos gör att de är väldigt försenade) i Storstenshöjden, strax utanför Örebro. Det ska bli mys, jag har längtat hela vintern efter att få åka skidor! Sen på Fredag åker jag och syster till Stockholm, och det ska bli jättekul. Vår/Sommar shopping 07, here I come. I vilket fall innebär det att jag inte lär sitta vid datorn på några dagar nu, för nu ska jag på allvar njuta av mitt sportlov. Nu ska jag läsa min bok till litteraturuppgiften i svenskan. Yay, over and out.

Kommentarer
Postat av: sofia

härligt med skidor, bryt inga ben ;)

Postat av: Cary

Yess, underbart.. Haha, nejdå :)

2007-02-25 @ 22:35:08
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback