Home again...

Jag älskar att shoppa. Min dag med storasyster i Stockholm var helt underbar, och rakt igenom rolig. Ska lägga upp bilder på det jag köpte snart... Kan ju berätta att den här söta klänningen från Topshop fick följa med hem i alla fall.

70308-386

Lunch intogs i form av .... åh nej, jag har glömt vad det hette....Nåväl, det var pasta och sen en god sås med bacon och vitlök, samt sallad och riven ost. Mycket smarrigt, vi åt på Coppola caffé (det ska vara två f) i Gallerian. Sen fikade vi även på äkta amerikanska chocolate chip cookies, samt delade på en stor mumsig brownie. Perfekta och supergoda, nostalgitripp. Om man blundade och andades in dofterna kunde jag nästan befinna mig på ett amerikanskt mall igen... Nåväl, update med mer bilder och så kommer....
 
P.s. Inga ben brutna efter skidåkningen...önskar vi skulle åka till fjällen i år, men tyvärr inte. Bjuder på ett par underbara bild från när vi där sist.

     
Stugan i Ottsjö...väldigt mycket sol och väldigt mycket snö. Mys :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Din nya klänning var ju helt underbart söt! :)

Postat av: Cary

Hihi, visst är den :)

2007-03-01 @ 09:20:44
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback