Packa, tänka och planera...

Linn - Vet du, jag har lagt upp alla mina "outfits" för hela helgen på sängen nu, med smycken och allt...
Jag - Mm..det brukar jag också göra....
*tystnad*
Jag - Gör inte alla det?
Linn - Nä... det tror jag inte

I helgen ska jag och
LinnSSS i Västerås, vi åker dit med tåg imorgon klockan 16.32. Det ska bli jättekul (dessutom har jag inte åkt tåg på jättelänge), och sen ska ju jag och Linn...erhm nej det tar vi en annan gång. Hursomhelst kan jag inte låta bli att lägga upp lite klädbilder (hopplös, jag vet).

70308-365

Imorgon:
Jeans - Tiger of Sweden
Vitt linne - H&M L.O.G.G.
Svart/Blå tröjjacka (vet forfarande inte vad jag ska kalla den) - PUMA
Halsband - Indiska
Svarta kulörhängen - Julklapp

Lördag:
Jeans - Tiger of Sweden
Grönt linne - H&M
Vitt lös tee med rosett - H&M
Guldarmband - Ärvt av mormor
Guldhalsband - Ärvt av mormor

Söndag:
Jeans - Tiger of Sweden  (orkar inte packa ner fler par =P)
Svart babydoll linne - Old Navy
Pärlhalsband - Ärvt av mormor
Armband - Indiska

Om jag hinner tänker jag springa förbi H&M imorrn och köpa en kofta jag spanat på länge...om den finns kvar.. den får i så fall komplettera söndagens klädsel...

   

Vi avslutar med ett citat:
Någonstans djupt inom mig själv är jag ganska ytlig - Ava Gardner

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Fint:):)

Postat av: Andie

Haha, jag har nog aldrig lagt ut mina kläder när jag ska bort, eller planerat vad jag ska ha på mig när :D Men, jag tror inte att det förvånar dig :P

2007-01-26 @ 17:13:27
Postat av: Cary

Elizabet: Tack :)

Andie: Nej, jag är inte förvånad..planera har ju aldrig riktigt varit din grej...

2007-01-28 @ 20:24:00
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback