Goteborg: Regn, regn, regn.

Det blev ingen tur till erikshjalpen i lordags, eller jo, det blev en tur, men bara for att upptacka att de har stangt alla lordagar i juli. Suck. Pa vag hem igen fastnade jag dock inne pa Pressbyran, for att fordriva tiden medan jag vantade pa bussen. vad ser jag? Jo, den amerikanska Vogue jag spanade in for sakert en manad sen, men sen nar jag skulle kopa den fanns den inte kvar.Gissa om jag blev besviken da, men ack sa lycklig jag blev nu! Keira Knigtley pryder framsidan, och det var ett harligt 18 sidor langt reportage med en intervju samt en massa harliga bilder i. Lovely.

Pa kvallen kom mamma, pappa, och min lillebror ner hit, och vi spelade spel, at godis, och hade det allmant mysigt. Pa sondagen akte vi till Liseberg, (det borjade regna, men men) och sedan at vi pa Pizza Hut. Yummy. Far USA flashbacks nar jag ater deras pizza med cheezy crust, aven om jag tycker Dominos pizza var godare an deras. Hursom. Imorse akte de hem igen, och ikvall kommer Andie hit. Yay. Vi ska shoppa, och ga pa liseberg (i know, igen), och ga pa bio. Life is good.

Sorry for kvaliten, men den ar anda ratt bra med tanke pa att jag bara tagit kort pa tidningen, inte scannat eller sa :D


image489



Kommentarer
Postat av: prinsessa

vilken fin bild!

Postat av: Blair

Jättevackra bilder!

2007-07-14 @ 16:07:50
URL: http://wunderbart.webblogg.se
Postat av: Cary

prinsessa: Ja, den ar helt underbar :D
Blair: Absolut... kläderna, Keira, miljön...allt!

2007-07-16 @ 00:09:59
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback