And I can't help but want it all

70308-397

 
               


Jag har hittat kameran igen, tack och lov! Idag unnade jag mig en snabb runda på stan innan jag lämmnade cykeln hos farmor och sedan tog bussen hem. Det är verkligen härligt att cykla till skolan, med skinande sol, friska vårvindar och ljuvligt fågelkvitter! Som säkert är bekant bor jag cirka 1,7 mil utanför stan, och därför brukar jag cykla från farmor, som bor i Ljura, och inte ända hemifrån mig (även om jag faktiskt har gjort det, mer än en gång!).

Hursomhelst tog jag en sväng förbi H&M, med kameran i väskan. Jag hittade ett par urfina solisar, pilotisar tillochmed, en grön klänning med vita prickar (98:- på barnavdelningen :D), och världens finaste jacka! Okej, kanske inte riktigt, men fin var den i alla fall. Den är guldig, det är lite dåligt ljus dock på bilderna ovan. Jag lade undan både klänning och jacka, med ett barnsligt hopp om att pengarna ska magiskt komma till mig över natten (jag var ju pank, se inlägget nedan). Nej, ärligt talat så tänker jag försöka få mina föräldrar att betala jackan, och kanske kan jag låna en hundring till klänningen. Vi får se.

Nu ska jag, som vanligt - jag tror kanppt jag gör annat nu för tiden, fortsätta plugga. Biståndsrapporten väntar... När den är klar är det en betygsavgörande bokanalys, franska och Engelska B som väntar...och nästa vecka är det idrottsprov också. Suck.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback