Dagens & Lista

image402
Dagens klädsel: Jeans - Crocker, Svart klänning - Gina, Blårutig skjorta - H&M  L.O.G.G., Väska - H&M, Vita flats - Vagabond, Pärlhalsband - Ärvt av mormor, Nya solisarna - H&M, Armband - Indiska... Och så guldjackan från H&M
Hårfärg:
Brunett
Ögonfärg: Gröna
Längd: 177 cm
Studerar: Japp
Favoritklädesplagg: Klänning, mer specifikt av de jag äger; den gråa från Indiska.
Har alltid med mig i väskan: Plånbok, mobil, nycklar, Burt's Bees
Dricker jag läsk dricker jag: Sprite
Tatueringar, piercings: Ett hål i varje öra
På datorns skrivbord har jag en bild av: En del av vår trädgård
Imorgon kommer jag: Ha matteprov på bl.a. andragradsfunktioner. Kul va?
I sommar kommer jag klä mig i: Klänningar, guldjackan, kjolar, guldskor (har bara inte hittat det sistnämnda än)
Jag är född: 1991
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Hjälp, det vet jag faktiskt inte...
Min all time favorit parfym är: Är inte så insatt i parfymer, använder dem sällan även om jag har flera...
Nu ska jag: Plugga lite till
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Ingen aning....?
Senaste blogg jag upptäckt:
How About Orange

Kommentarer
Postat av: julia

e du född 91- och går redan gymnasiet?!

2007-03-28 @ 14:32:30
Postat av: Cary

Japp, började ett år tidigare :)

Postat av: AmandaB

Cool outfit :)

2007-03-31 @ 17:37:38
URL: http://amandabacktorp.blogg.se/
Postat av: Cary

Tack :)

2007-04-01 @ 20:44:46
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback