Och näsan rinner som en kran...

image392
Usch, jag avskyr att vara förkyld! Näsan rinner som sagt som en kran, och bredvid mig står en hushållsrulle (och eftersom vi alla vet att sånt papper gör att man blir röd under näsan och det svider för att det är så vasst så kan vi konstatera att det är för att jag konsumerar så mycket som jag har en hel sådan rulle bredvid mig och inte ett tiopack med hälsosamma näsdukar) och en icakasse. Ja, alltså, icakassen fungerar som skräppåse. Imorgon blir det skola igen, och jag känner mig väl äntligen något sånär frisk, sånär som på  den eländiga förkylningen...Hursomhelst så var jag trött på att gå runt i pyjamas/mjukiskläder, vilket jag gjort hela helgen och de dagar innan helgen som jag varit hemma sjuk, och känna mig sunkig. Så det blev följande...:
Jeans - Acne
Svart klänning - Gina Tricot (Födelsedagspresent, det måste understrykas eftersom jag personligen är lite anti-Gina Tricot och inte handlar där i vanliga fall... men det kan vi ta någon annan gång...)
Kofta - Lindex
Guldklocka - Ärvt av mormor
Halsband - Present, vet ej vart det kommer ifrån


Eftersom jag är ful, röd om näsan och osminkad får ni inte med ansiktet. Dock kan jag tala om att jag har en ganska fin frisyr idag, eftersom jag försökte mig på något i stil med
detta. Det blev ganska bra, det är en frisyr som passar min sorts hår. Har ingen bra bild, så denna(se nedan), som knappt visar halva får duga.

(Update: Eftersom blogg.se inte låter mig ladda upp fler bilder så kommer den på frisyren senare)

Well. Enough said. Nu skla jag gå och äta en av mammas himmelskt goda nybakade bullar. Sen blir det åter till den biståndsrapport jag ska skriva om Israel-Palestina konflikten. Mycket roligt (host), men snörvel, snörvel - over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vadå, på Gina köppte ju vi våra matchande linnen för typ 100 år sen :D

2007-03-06 @ 19:16:32
Postat av: Andie

Den där var jag ^^

2007-03-06 @ 19:16:54
Postat av: Linn

Usch, förkylning är verkligen inte kul. Bland det värsta som finns faktiskt. Ät mycket vitlök så går det kanske över :) Och för att vara sådär förkyld så har du iaf en ovanligt fin outfit & frisyr! Krya på dig :)

Postat av: Ebba

Gud så söt kofta!

2007-03-12 @ 09:51:23
URL: http://krus.blogg.se
Postat av: Cary

Andiepandie: Hahahaha, jaa juste. Men det var som sagt 100 år sen. :P

Linn: Ja usch, men nu är det bättre, tack :)

Ebba: Tack =)

2007-03-12 @ 13:44:49
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback