Dags att skaffa jacka?

Gårdagens klädsel bestod av en grå Mr.Happy tischa från Zara, svarta stuprör från Åhlens, färgglad kofta från H&M, svarta converse, storkofta och väska som jag fått av Morfar. Skinnhandskar som nog är Farmors egentligen och sjal från Åhlens. Letar fortfarande förtvivlat efter min stora, gosiga, stickade halsduk... :(

Alla tittar jämt på mig när jag går ut i min kofta och säger förskräckt "Men Karin, har du ingen jacka?! Du fryser väl typ ihjäl i den där?" Nej, svarar jag bestämt. Koftan är sjukt varm, typ vindtät, och rätt vätsketålig också...Haha.

Förra veckan när jag gick till bussen i mina svarta jeans, svarta converse, svarta kofta, svarta sjal, svarta väska och fluffiga hår slogs jag av tanken att jag kanske såg Emo ut O.o Men, näe då, inte är jag Emo. Heh.
Nu, sömn!

image583
Bilden är tagen i Farmors hall, därav allt krimskrams :)
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ohaa! Jag hade frusit ihjäl om jag var du! Men sen är jag också väldans väldans frusen av mig. Men idag var jag ute och skuttade i över en halvtimma i bara klänning för att fota dagens outfit under tiden snön bara föll och föll och föll på mig. Kallt men helt klart värt det! :D

Postat av: Cary

Haha, egentligen är jag inte heller så varm av mig, men koftan är. Haha :D Ja, självklart; anything för en bra outfitbild xD

2007-11-19 @ 23:57:16
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback