Självklart blir y'/y = ln1.05 och är oberoende av x...gäsp

Det är lördagskväll, och jag är sjukt uttråkad. Sitter och räknar matte, det går rätt segt. Jag är bara inte på humör för exponentialfunktioner, logaritmer och naturliga logaritmer med basen e just nu. Suck. Här kommer iallafall lite småmysig musik...

78 Saab - No Illusions Nellie McKay - David Golden Horse - Maybe Tomorrow

Förresten, i fredags började mitt nya impulsiva liv. Om det inte är impulsivt att bestämma fem minuter innan bussen går, utan att veta om man har pengar till bussen eller om man kommer komma hem igen, att man ska åka till krokek så vet jag inte vad som är. Det blev kyla och snöstorm, grötkalas och mysfika, skratt och trevligt sällskap. Kom hem gjorde jag också runt två någon gång där på morgonen. Luddigt luddigt, men sjukt kul var det :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Nytt, fint och höstigt var det här! :)

Postat av: Cary

Japp :)
hihi

2007-11-11 @ 00:43:47
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Märta

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 16:45:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback