Cause I had a bad day.....

Okej, inte jättedålig kanske. Men lite. Höll på att bli överkörd två gånger, först av en bil, men Ellen skrek till och fick mig att stanna, sen av en buss, när jag cyklade och höll på att ringa pappa på mobilen samtidigt (A), främmande person (vände mig aldrig om :$ ) skrek till bakom mig och jag tittade upp, såg bussen och stannade. Busschaffören tittade ner å mig väldigt strängt när han körde förbi... :S

Var och klippde mig. Inte nöjd. Men det kan bero på att jag har håret fullt med jox, hoppas det är bättre imorgon. Ny frisör - har aldrig blivit klippt så fort förut, brukar ta en halvtime, tog knappt en kvart nu... (Inte säker på att snabbheten var positiv dock).

Hade biologiprov idag, vet inte hur det gick... Fick MVG på matteprovet iallafall, piew, känns skönt. Var och provtränade på Nautilus med Ellen i Tisdags - det var väldigt väldigt bra men, lite dyrt. Har fått två veckors gratis provträning på World Class med Ellen, så imorgon ska vi dit, tror inte vi går på något pass då dock. Var lite billigare där, och det verkar ju också bra. Får se om det mäter upp till Nautilus... men det blir nog bra.

Snacka om tråkigt, stolpigt skrivet inlägg. Isch. Nu ska jag plugga.
Cheers

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till MVG:t!
Worldclass är toppen, verkligen. Kan faktiskt inte tänka mig att träna någon annanstans när det gäller gym. Fräsch, bra instruktörer och framför allt en massa danspass (och andra pass också, såklart!) som är så roliga att jag typ skulle kunna bo där på gymmet, haha :)

Postat av: Sofia

tror absolut att worldclass kan mäta sig med nautilus :) du måste testa funk, det är jättekul :D

2007-09-15 @ 13:10:25
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Cary

Linn: Tack :) Nej, var där igår, och det verkar ju jättebra! Funderar på o gå på Yoga på söndag, har aldrig provat det förut :)
Sofia: Oki, ska prova det, lär ju göra bort mig totalt men.... :D

2007-09-15 @ 13:14:43
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback