Dagens citat

Angående de svenska Mohammed-karikatyrerna:
-...och de eldade upp en Fredrik Reinfeldt-docka och brände en svensk flagga.... Fast, de hade visst gjort flaggan grön och gul istället för blå och gul...
-Näe, det var väl i Smedby?
-Va?
-Eller va?

Och angående nästa veckas fältstudier:

-Hur långt gick vi sist?
-Jag tror vi gick lite över en mil
-Va?! Jag trodde vi gick flera mil...!!! Kommer vi gå lite kortare nästa gång eller?
-Nej, vi kommer nog gå lite längre
Ellen brister ut i ett högt förtvivlat gapskratt - Ahhhh, hahaha, jag blir så deprimerad!

Kommentarer
Postat av: sofia

Okej vad kul! Har tränat på lite olika gym men Worldclass är det absolut bästa tycker jag..:) tror jag betalar runt 300 kr. Finns hur mycket roliga pass som helst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback