Liten update

Mardrömsdag idag! Alltså, hela veckan har varit helt knäpp! Har börjat åtta tre dagar i rad! (Jag vet, jag var bortskämd med mina Måndag: 11.45, Tisdag: 12.45, Onsdag: 10.00, Torsdag: 8.30 och Fredag 11.00/11.45) Alla naturare går runt och klagar över hur trötta de är nu. Jag vet, de flesta av er går 8-16, och det är synd om er, haha. Nåväl, schemat den här perioden kan diskuteras, speciellt torsdagar som har två långa kemipass, ett biologipass, och ett långt matteCpass. Sen vet jag inte vad Schema-Christian har fått för sig (Kan tänka mig att lilla skolchef Eva ligger bakom), men våra hitills normala stilrena scheman skiftar plötsligt i lila, mintgrönt, blekgult och andra illa anpassade färger. Våra scheman liknar en ful variant av regnbågen..eller nåt. Hoppas det här dör ut snart. Nåväl, imorgon börjar jag 11.45, tack o lov.

Och just det, innan ni tycker att vi kunskapare är extremt bortskämda vad gäller sovmorgonar ibland, så låt mig bara konstatera att vi pluggar extremt mycket ändå. Jag har redan kommit en tredjedel in i mitt andra matteskrivblock, helt sjukt, det har väl bara gått typ en månad...? Samhällarna har redan läst klart 100poängskursen SamhällB, osv.osv. Slut på skoltjatet.

Inatt, när jag borde sovit såg jag på Gossip Girl 1x02 The Wild Brunch. Kollar du inte på det än? Gör det! Antingen kollar du på första avsnittet online
här, eller så får du bättre kvalité här. (Här måste du dock spara filen till datorn, ingen fildelnings grej...men aa) Btw, kanske pga detta jag är trött, haha :D Anyways, älskar Gossip Girl.

Cheers



Kommentarer
Postat av: Linn

nää jag tycker färgerna livar upp schemat lite :D

Postat av: Cary

Uäk :D

2007-10-01 @ 12:57:43
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback