California here we come, right back where we started from.

Hum-ta-dum-dum
Massor att göra, och jag tror jag håller på att bli sjuk, men det gör inget för jag är glad ändå :D


Jag ska nämligen till Californien och bo hos Anna i två månader. Squee. 14 April blir det farväl till smältande snö och stress, och hello till ett kärt återseende och skolgång som jag för typ första gången i mitt liv kanske kan försöka att inte ta så seriöst. Haha. Det lär bli helt sjukt mycket plugg innan och efter, och en kurs avslutas på distans, men det är ju helt klart värt det! Jag har inte träffat Anna på säkert
ett halvår nu, och det är lite jobbigt. Men nu, nu är biljetterna bokade, och 14 April lämnar jag Arlanda och flyger till Los Angeles via New York. Kommer hem igen den 11 juni. Tjohoo. Newport Beach, OC, CA, USA. Jepp, så är det.




image607

Kommentarer
Postat av: Andie

OOOOH YEAH xD Hahahaha
Here come the beach babes!
Can't wait!
älskar dig

2008-01-09 @ 08:41:32
Postat av: Kajsa

Låter freakin´ underbart du!

Postat av: Cary

Andieo, YES, snartsnart XD
älskar dig!

Kajsa, Ja det ska bli fantastiskt :D

2008-01-13 @ 13:14:38
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback