Lovsuppdatering

Jul har varit underbart, Nyår likaså. Alla dagarna imellan har varit lika härliga. Har fått den efterlängtade iPod nanon, som jag älskar, haha. Min gamla mp3 på 512 Mb (!) hade havererat totalt, så det var verkligen behövligt. Bilder från nyår kommer senare, de ligger på den andra datorn.


Här kommer en slapp outfit från i Torsdags dock.

image603


Snön har äntligen fallit, och igår (Fredag) kom det hem ett glatt gäng till mig för lite VM i pulkaåkning och korning av fulaste mössan. Föredelen med att bo på landet. Alex vann fulaste mössan, och Sara vann VM:et som aldrig riktigt hölls. Nån gång efter vi kommit ner kläckte hon mest ur sig att hon hade vunnit. Okej, sa vi. Sara var för övrigt klädd i sina röda och vita täcklläder, vilket gav upphov till förvirring:

Sara: Okej, Karin, alla ska ha ett varsitt land, gissa vilket jag är? [håller ut armarna för att visa upp sin dress]
Jag: Öhm...Danmark?
Jonatan: Haha, jag gissade på Polen
Sara:[ser förolämpad ut] Kanada är jag ju!
Senare kom vi även fram till att hon kunde vara Schweiz också...

Kvällen avslutades med varm choklad & grädde, mackor, choklad och en omgång Rappa Kalja. Mucho trevligt. :)

image604

Kommentarer
Postat av: systugan

jättesöt outfit och fin blogg!

Postat av: Cary

Tack så mycket! :)

2008-01-07 @ 18:16:38
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: Alex

söt på bilden

2008-11-04 @ 22:19:38
URL: http://nallexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback