Fynd och packning

Igår var jag på stan med Chip, efter att tillsammans med Julia sovit över hos henne. Julia var dock tvungen att jobba, så hon följde inte med på stan. Vi flummade extremt mycket mer än vanligt kan jag säga. Hursomhelst, på stan fyndade jag ett par rutiga gubbyxor (H&M) för 149:-, orginal priset var 298:-, ett par pumps för 99:- på skopunkten (ursprungligen 249:-) och en stor, stor svart übermysig sjal på Åhlens för orginalpriset 149:-.

Bilder kommer när jag kommer hem igen, typ söndag kväll, för nu ska jag vara ledare på ett barnläger, och åker om cirka en timme. Jag avskyr att packa. Verkligen... jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ta med mig, så jag har i princip alltid störst och tyngst väska. Den här gången är den nog inte störst, men lätt att den r tyngst. Höll på o inte få igen den :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är nu man kan göra lite fynd :)

Postat av: Cary

Precis, det gäller att passa på :)

2007-08-05 @ 19:50:57
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback