Hemma igen

Haft det mycket trevligt på Frizon, bilder finns på bilddagboken, orkar inte ladda upp dem här också...Dock har jag fyndet lite grejer på den second hand affär som fanns på området; ett skärp, ett hårspänne, en träskål och coola solisar (som man kan fälla ihop..typ,. påminner myscket om dessa tycker jag...). Detta blir ett hyperkort inlägg, för nu måste jag återgå till att planera Annas stora hemliga eh....sak....som sker imorgon. Mer tänker jag inte avslöja, för hon kanske läser här. Anledningen är att hon flyttar till Newport Beach, California på obestämd tid med sin familj den 16:e Augusti. SÅ SNART! Just nu kämpar jag för att inte bryta ihop. Det går sådär, så nu ska jag fokusera på lite roligare grejer ett tag.




Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback