News from Gothenburg

Hej och ursakta for den langa bloggtorkan,... denna gang ar orsaken att blogg.se inte funkat pa safari, det internet software som en Mac anvander. (Har nu hittat en Mac kompatibel(?) version av Mozilla) Eftersom jag sitter vid Familjen Felders amerikanska mac finns inte heller aao.... fast med prickar over alltsa.

Jag och Linn har shoppat galet mycket har i Goteborg, dar jag bor i tre veckor. Snacka om att komma lampligt, det ar rea overallt, och jag har flera fynd att visa er. Jag alskar Monki, de har valdigt mycket fint, och jag har dessutom (bland annat) fyndat en underbar liten vaska for 30:-, Erikshjalpen second hand.

Dessvarre har vadret har varit ratt daligt, och det har inte blivit nagot bad alls. Aterkommer senare med bilder pa det jag kopt.

Ha det bra, cary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback