Put on the red shoes, put on the red shoes that you like

Jag vet inte om jag kompenserar bloggtorkan med att plötsligt överblogga, men nu uppdaterar jag, yet again. Jag har kommit fram till att jag är i behov av ett par stövlar. Svensk sommar + Frizon = ..ja, behovet av stövlar då. Tråkigt, you say? Inte nödvändigtvis. Själv har jag spanat in dessa röda med snörning från skopunkten.

image451


För övrigt har jag shoppat idag.  Fyra härliga ljus och ett kuddfodral från Indiska, till mitt rum, en blå-och-vit randig tröja från Åhlens, det är en sådan där riktig ljummen-sommarkvällströja. Supermysig. Och slutligen en vit...västsak från H&M, otroligt fynd för endast 29,50:-. I'm happy. Bilder kommer så fort jag lokaliserat kamerasladden. Och klippt gräset. Mjusch.

Kommentarer
Postat av: sofia

söta stövlar =) kan inte komma ihåg när jag köpte senast .. :P

Postat av: Cary

Haha, nej samma här :P stövlar är väl inte det jag använder oftast kanske :D

2007-06-23 @ 20:56:28
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback