Ja, mina kompisar och jag var inne i, oh no, tjejer, dom har PMS och är arga! Den fasen...

Ovan är ett citat från Benjamin, när han skulle förklara varför han var rädd för mig när vi var yngre. Intressant tanke där...

Idag har jag klippt mig. Bilder kommer, nån gång. Det blev riktigt lyckat, förutom att det blåste jättemycket ute idag och mitt hår blev ett enda stort rufs.

Dessutom har jag köpt en jättsöt klänning på Indiska, den är rutig och jättesomrig. Dessutom fanns världens sötaste vita klänning, som
påminner om den här, fast med knappar framtill och mer A-linje på formen. Hade jag haft lite mer pengar hade jag köpt den på stört!

Kommentarer
Postat av: sofia

har också sett den rutiga klänningen,dösöt :)

Postat av: Cary

Hihi, visst är den :)

2007-04-12 @ 23:49:49
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback