Lifehouse

Dagens låtar, Fairytales and castles och You and me av Lifehouse.

 

Ganska konstig video, men det är ju låten som räknas...


Jag fick världens chock igår (läs 1.30 imorse) när jag tittade ut genom fönstret och snön yrde ner. Jag trodde verkligen inte mina ögon! Kvällen spenderades med Andie och Julia, vi spelade Finans (!!!), och kände oss ganska intelligenta. Vi bakade världens godaste pizzor halv elva på kvällen, och flummade runt till typ klockan två. Sista lovdagen idag,skulle dock gärna ha en veckas lov till. Men nästa vecka , eller från torsdag vecka 15 till torsdag vecka 16, är Andies föräldrar i Newport Beach, OC, CA, USA (fint med förkortningar) och jag tänker bo hos henne. Haha.


Kommentarer
Postat av: Andie

Hallå vet du eller, hon ska vara borta från fredagen, och hela veckan efter, och komma hem på måndagen! Najs va :D:D Vi kan ha 2 ff helger!! :D:D

2007-04-09 @ 21:46:00
Postat av: Cary

Ouuuh! Fett bäst.. Och din pappa är typ i Kina eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback