Long time no see

Har inte bloggat på jättelänge nu, men jag har inte haft så mycket att skriva om. Min bilddagbok uppdaterar jag oftare. Dagens låt är lite nostalgisk, snarare än att det är den jag lyssnar på mest just nu. En snyftare.


Lilly dreams on - Cotton Mather

Här kommer en liten musiklista...

Antal låtar i din musikmapp: 174
En gammal låtfavorit: How to save a life - The Fray (2005)
En ny låtfavorit: Just like heaven - Katie Melua, bland annat
Mest spelade album: Chariot - Gavin DeGraw...Från 2003, men man tröttnar aldrig på Gavins låtar...
Artister du har mer än fem låtar av: Gavin DeGraw, U2, Billie The Vision & the dancers, The Fray, KT Tunstall, Coldplay, Patty Griffin, Oasis osv.
Depplåtar: Lilly dreams on - Cotton Mather, Adelaide - Old 97's, Honey and the moon - Joseph Arthur, Graduation Song - Vitamin C
Vara-glad-låtar: Alla Gavin DeGraw låtar och In a little while - U2
"Signaturmelodier-låtar": Hmm, I'll be there for you - Friends, I'm no superman - Scrubs, In my life - Providence(Inte säker på att det verkligen är den...), I don't want to be - One Tree Hill (Gavin DeGraw), California - the OC... Jag har säkert fler, men det är de jag kommer på nu
Pinsammaste låt i mappen: Pirates of the caribbean (Yo Ho a pirates life for me) - Disney, kanske? Haha =P

 
Detta var en jobbig lista. När man har mycket bra musik kan man ju inte välja hur som helst....

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag försökte spela "Lilly dreams on" på gitarr igår... Det lät inte så illa (fast jag sjöng starkt så mitt gitarrspel överröstades, haha). :)

Postat av: Cary

hihi...jag vill också lära mig spela gitarr. Jag ska lära mig det. Okej. Bra.

2007-04-06 @ 15:01:56
URL: http://lovelii.blogg.se
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

*
BLOGGEN fyller 10 år, visste ni att den var så gammal? jag har tagit fram historian bakom bloggen.
*
*

2007-04-07 @ 16:01:42
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback