Sommarsaknad och bildminnen

Alla drabbas vi förr eller senare av vinter/regn/mörker depressioner, då vi alla längtar till någon roligare plats. Varmare, mysigare helt enkelt. Personligen saknar jag USA som bara den, och längtar tillbaka hypermycket! För att lindra saknaden lägger jag upp lite bilder från när vi var där i somras.

70308-351

På den gula saken står det "God Save Our Troops". Amerikansk patriotism... =P

   
1. Ocean City, mitt i vågorna <3
2. Jag och bror på väg till restaurangen för lunch
3. Bror min i vågorna

   
1. Appetizer på Applebees. Mums! (Fast vi har typ ätit upp allt redan)
2. New York, new york <3

   
1. Veronica Mars reklam, var tvungen att plåta XD
2. Nostalgi deluxe! Vill inte åka härifrån!
3. Tubing på Deep Creek. Wiie =)

 
1. Buhuhu, vill inte åka =(
2. Morfar och jag framför vårt f.d. hus i USA

   
1. Jag och bror på Parlor House =)
2. Dinner med Ann & Ken
3. Jag vid min gamla skola

Någon mer än jag som längtar till sommaren?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh coolt att du kommer från usa. Hur gammal var du när du flyttade till Sverige?

2007-01-15 @ 17:26:31
Postat av: Cary

Jag kommer inte från Usa, utan är svensk... Dock har jag bott i usa ett år med min familj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback