And I used to call it home....

image492

Var är sommarvädret? Ingen aning, så jag roar mig med en liten lista, samtidigt som jag andas in sommarminnen.

Tre:
Semesterfavoriter (där du varit)
-Ocean City
-New York
-Deep Creek

Fik:
-Wayne's coffee
-Starbucks
-Fräcka Fröken

Sommarfavoriter: (bara tre!?)
-Lägersträckan (Som i år börjar med Nyhem och avslutas med Frizon med en del godbitar där i mellan)
-Sol, bad och saltvatten - slappt med äkta sommarväder alltså
-Hänga med the gangs

Manliga skådisar:
-Jude Law
-Johhny Depp
-Orlando Bloom

Fyra:
Böcker (alt. Bokserier)
-The O'Malley series by Dee Henderson (7 böcker)
-The Zion Covenant(?) series by Bodie & Brock Thoene (också en serie med massa böcker, detta är alltså inte boktitlarna)
-Bibeln
-Elsie Dinsmore series by Martha Finley?? Ehhh, jag läser så ofantligt mycket att jag inte kan välja egentligen :S

Kvinnliga skådisar:
-Keira Knigtley
-Reese Witherspoon
-Natalie Portman
-Kristen Bell

Låtar du har på din mobil: (Okej..)
-In a little while - U2
-The Blower's Daughter - Damien Rice
-Chariot - Gavin DeGraw
-Always and Forever - Planet Shakers (Har fler, men här var fyra)

Just nu:
Läser jag: Adrian Plass he(m)liga dagbok av Adrian Plass och Argan List av Rune Pär Olofsson
Spelas i högtalaren: Mika - Lollipop
Önskar jag att jag var i: Usa
Tänker jag på...NU: Andie som är i England och att det blir tight och träffas mellan alla inbokningar och det att hon flyttar till newport beach :(:(

Vad händer:

Nästa helg: Jag och mina kära vänner ska servera på Ellis bröllop :D
Nästa vecka: Jag ska vara lägerledare på låg/mellanstadielägret
Nästa månad: Skolan börjar, I suppose. Och Andie flyttar.
Nästa termin: Jag är far away from here, förhoppningsvis :)
Om ett år: Jag går ut tvåan, och har mitt sista sommarlov...typ
Efter gymnasiet: Haha, Hillsongs bibelskola i Australien i ett år låter inte helt fel :D (bara dyrt). I övrigt vet jag inte alls vad jag vill.

Det var den lustiga lilla listan. Cheers

Kommentarer
Postat av: Andie

Här sitter jag på arlanda och tänker på dig :D

2007-07-24 @ 11:03:23
Postat av: Cary

:')

Postat av: Linn

Det var en ovanligt rolig lista Cary :) Jag "lånar" den, om det är okej!

2007-08-06 @ 15:06:20
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Cary

Låna på :D

2007-08-07 @ 21:16:55
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback