Ensam och halvdränkt

Linn och Emil har akt hem, sa nu sitter jag har ensam i Goteborg. Men det kanns rat bra anda, jag har laget under kontroll. Lite stolt maste jag medge att jag hittar riktigt bra inne i Goteborg nu, faktiskt, valdigt bra. Men, whats up with the freakin weather??? Jag och mitt paraply holl pa att drunkna forut idag! Det regnar och regnar, och jag har nastan glomt bort att det ar smmar. Det ar nastan en sjalvklarhet att man pa morgonen satter pa sig langbyxor och troja,
och det kanns extremt avlagset att ha pa sig klanning och shorts utan o frysa. Suck.


Jag har kopt en kort svart los tee, fyndad pa rean (75:-, halva priset), pa Weekday. Jag inhandlade aven ett par jeans dar, bade jeansen och trojan var cheap monday.

  


Imorgon ska jag antagligen aka tillbaka till Erikshjalpen second hand och se om jag hittar nagot trevligt och billigt.. Nu ska jag sova. Cheers.

Kommentarer
Postat av: alicia

vilken snygg tee :D

Postat av: Cary

Thanks :)

2007-07-07 @ 23:11:24
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback