Ensam i en villa strax utanför Göteborg i tre veckor anyone?

Ja tack. Jag är numera hundvakt och husvakt åt Felders (våra grannar från USA som nu bor i Mölndal, 5min med tåg ifrån Göteborg) i 2 veckor och fyra dagar. Mat, husrum och resa betald, dessutom får jag lön för att ge Mack (hunden) mat, leka och gå ut med honom. Hämta post, vattna blommor och annat man gör när man är husvakt. Svårare jobb kan jag komma på. Dessutom är det cykel/gångavstånd till en strand =)

Men helt själv i en stad där man inte känner någon, you say? Fixat: Linn ska bo hos mig första veckan, och sedan försöker jag värva någon som kan bo hos mig resterande tid (ngn frivillig?). Tror inte det kommer innebära något större problem. Mwaha, det kommer bli så roligt!

Over and out, Cary

Kommentarer
Postat av: Julia

Yey! Du måste fixat världens bästa sommarjobb, typ? Jag är avundssjuk! Vilka veckor är du där?

Postat av: Cary

Haha, typ...:D 29 juni - 16 juli.... när kommer du hem från skeppsgården? Du kanske kan komma upp...?

2007-06-13 @ 20:40:29
URL: http://lovelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback