And it's just another lazy friday night

Fredagen borde ha spenderats med att plugga inför det uppkommande, fyra timmar långa nationella provet i Matte B. Istället (och nu pratar vi om skoldagen, eller, håltimman mellan 10 och 13) låg jag Linn och Ellen ute i solen och gjorde inget vettigt alls. Lite smått förbittrade över att vi har så mycket att göra, satt vi väl mest och beklagade oss över det snarare än att göra något åt saken.

På kvällen var det filmkväll i kyrkan, på storbildskärmen i kyrksalen  (se bild nedan), och efter en liten mängd popcorn (det är sant, jag åt inte så mycket eftersom de var så salta), en 33 cl Fanta Pineapple...nånting, och en halvdålig film vid namn "The longest yard" åkte jag hem efter akut magvärk. Kom fram till att det antagligen berodde på att jag sovit fyra-fem timmar natten innan. Eller inte, vem vet?



Mycket modig, kände jag mig när jag hade rött, riktigt rött, läppstift på mig. Det syns väldigt tydligt, eller hur man ska uttrycka det. Dock kändes det helt okej (för er som inte vet så är jag inte någon van läppstiftsmänniska) och jag fick flertalet komplimanger. Till det hade jag Jeans från Acne, ribbat vitt linne från H&M, guldigt kort linne från....källaren i en kartong? Svart kofta och guldklocka runt halsen.

image424

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill ju se ditt läppstift!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback