Effektiv vs. ineffektiv

Effektiv-listan finns följande:
-Städat mitt rum
-Gjort ett gammalt Nationellt prov i MaB
-Gjort sallad till maten (Hmm....?)
-Träffat Martinas (min brors fästmö)  familj (är det effektivt?)

Ineffektiv-listan finns följande:
-Sett ikapp Veronica Mars, säsong 3 (Oh boy, säger jag bara!)
-Ätit....godis?

Nej, allvarligt talat har jag inte gjort mycket alls som är särskilt krävande, utom övningsprovet i MaB. Däremot har jag sett cirka 11 avsnitt av Veronica Mars, och vid påbörjan av varje nytt avsnitt sagt "Det här är det sista" till mig själv, och tänkt att jag ska spara på det roliga lite. Det gick inte, och nu har jag sett ikapp Usa. Det är spännande, spännande, spännande!

Men, det har varit en trevlig dag, en slappdag. Notera tiden för inlägget...varför så sent? Jag såg ju på Veronca Mars tills för ungefär en halvtimme sen.. Illa, men nu, dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ser att du gillar Veronica Mars, det är inte officiellt att serien är nedlagd, men mkt talar för det. Den 15:e juni så blir det officiellt.
Men skriv på listan för säkerhets skull!!
http://www.petitiononline.com/vm4fulls/petition-sign.html Ha en trevlig helg iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback