You take me by the heart when you take me by the hand...

image426

Det är sorgligt men sant att man blir gladare av shopping. Det kände jag verkligen när jag sprang mellan bankomaten och affärerna igår.




1. Ett par superfina flätade ballerina skor, metallicfärgade från (hör och häpna) Skopunkten.
2. Hårsaker, Curl definer och en spray. Bra när man har lockigt hår. Köpt på Hårvårdsbaren
3 & 4. Ett plommonlila och ett senapsgult linne från H&M. Är supersköna och känns mycket bättre än typ, alla andra linnen jag köpt där. Oftast brukar H&Ms linnen inte vara så bra... Tunna, genomskinnliga och drar upp sig. Men de här rekommenderas verkligen! Just nu 59,50, massa färger, superskön kvalitet! Skynda fynda.
5. Randig lös klänning med stora fickor från Wear it. Brukar typ aldrig gå in där, men de hade faktiskt väldigt mycket fint.
6. Stor blå lös tunika med dolda fickor. Superskön och supersnygg, kommer från Indiska. (Jag samlar mina modestämplar, gör du? ;)


Det låter som en dålig bloggar-kliché när man säger att bilden inte gör plaggen rättvisa; men klänningarna är så otroligt snygga på, men ser rätt döda ut på bilden, så jag tänker säga det: bilderna gör inte klänningarna rättvisa!


Som en del säkert märkt har jag inte uppdaterat på....länge, fast det hänt en hel del saker att värda att skriva om. Orkar inte riktigt ta tag i bloggen, men kommer kanske slänga in lite outfitbilder lite nu och då. Så fortsätt gärna kika in!

Cary.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, trevligt med lite shopping. Själv försöker jag hålla lite i pengarna tills i sommar, det går ehh... inte så bra. :P

Postat av: Julia

Hihi, trevligt med lite shopping. Själv försöker jag hålla lite i pengarna tills i sommar, det går ehh... inte så bra. :P

2007-05-23 @ 21:54:59
URL: http://prick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback